søndag 26. september 2010

62.plass på tiden 03:14:45

Oslo Maraton 2010 er ferdig, på tiden 03:14:45 klarte jeg målet mitt med god margin! Superfornøyd!!! 

Ved 21,1 km lå jeg ann til å kunne klare en slutt tid på 03:04:00, men så løp jeg rett i den berømte "veggen" ved Operaen (27km). Beina flyttet knapt på seg og kroppen var utslitt, dette var alt for tidlig, ble veldig bekymret for om jeg ville klare å fullføre. Jeg kom meg gjennom, men først etter å ha stoppet for å tisse på et hushjørne mens politiet sto og så på, samt et par glass Cola. Cola ble den store redningen min, klarte endelig å få opp farten igjen når jeg passerte 34 km, nå var det bare å ta cola på siste drikkestasjon og "spurte" i mål.
De siste 500m var det brostein, ikke bra slutt for slitende maratonbein. Leggen knøt seg sammen og de neste meterne måtte jeg hinke, før jeg spurtet over mållinjen, helt utslitt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar